20 Ağustos 2012 Pazartesi

TUHAF HUYLARIM VAR ..HERKES GİBİ...

Tuhaf huylar deyince hemen aklınıza kötü şeyler gelmesin.Benimkiler sadece benim hayatımı zindan eden başkasına asla zararı olmayan huylar.Hani düzeltmek elimde değilmi ? Tabi elimde ama işte ne de olsa yılların getirdiği bir alışkanlık vazgeçilmiyor ya da ne bileyim vazgeçmek istemiyorum.
     Meselasına ( bu meselasına kelimesi eski bir iş arkadaşımın mesela kelimesine kattığı yorumdur..Ve ben ona bu kelimeyi söyletmek için gün içerisinde ne taklalar atmışımdır.).Az önce yatağımı derledim topladım jilet gibi düzelttim..Lakin bir zaman geçtikten sonra uyku bastırdı malum bayram günü kuş uçmaz kervan geçmez buralardan içime ağırlık bastı..Ama yeni düzelttiğim yatağa gece olmadan yatar mıyım ? Aslaaa..Gider iskemlede uyurum ama o yatağı bozmam..Huy işte..Yukarıda bahsi geçen yataktan yatağım diye bahsetmiş olmam sizi yanıltmasın kocam olacak halukla ikimizin yatağı doğal olarak..Kendisi de bu hakkı sonuna kadar kendine helal görüp gelip kendini laaaap diye attı yatağın üzerine .Hayır ben mecbur kalıp yatsam bile diken üzerinde dururum örtüyü bozmayayım diye..Hiç bakmadı   aynen yazdığım ses çıktı yataktan..Laaaaap..Şimdi çoğunuza garip gelen bu hadise bende düzen tertip takıntısı olduğunu aklınıza getirmesin; amacım tamamen aynı gereksiz işi defalarca yapmamak, tembelliğimi seviyorum..Bütün gün yatak örtüsü düzeltmek ne kazandırır insana..
   Bir diğer hadisede evdeki bilumum meşrubat içme sırasıdır..Şahsen bizzat kendim olarak biri bitmeden diğerini açmaya yıllardır karşıyım ..Ne mücadeleler veriyorum .Diyelim ki kola açıldı bir bardak içildi ama bir sonraki sefere benim haricimdeki ev sakinleri fanta içmek istedi ..Anaaam  teller karışıyor bende ..Tabi bunları yaparken asla çaktırmıyorum ..Açık olan şişenin daha soğuk olduğunu  söylüyorum..Hımmm kola nefis falan yalanını   uyduruyorum tabi kimse yemiyor.Kolanın bir nefisliği yoktur benim için ;belki ondan inanmıyorlar.Şimdi yine diyeceksiniz belki; sıra  takıntısımı bu ? Hayır küçük buzdolabı takıntısı..Dolaba içecek sığdırmanın dayanılmaz azabı takıntısı..Ama başarı yatak örtüsü gibi bunda da sıfır..
   Bir diğer nefret ettiğim huyum  da üzerimi giydiysem ve üzerimdeki kıyafet ;ütülü olduğu belli olması gereken bir kıyafetse; evden çıkmama da  daha vakit varsa ; oturup kalkmamaya gayret sarf ediyorum..Ama ne komik durumlarda kalıyorum bir bilseniz..Dizlerimi kırmadan eğilmeye çalışmam kollarımı robot gibi hareket ettirip bulaşık makinesi boşaltmam  (nedense hep son dakika gelir aklıma)...vs ..vs..vs..farkındaysanız buna takıntı değil aslında şundan bundan dolayı diye bir bahane bulamadım..o denli çaresizim bu konuda..
   Zamanından önce gitme ,bekletmeme ama hep kapıda kocasını beklemek zorunda kalma,anında ve hızlı karar verme,kararlarından planlarından ilahi bir engel olmadığı müddetçe vazgeçmeme.pişman olmama gibi huylarımda var..   


dip not:  sevmediğim huyum dürüstlüğüm ve insanlara her seferinde inanmam dayanamadığım tek şey yalancı ikiyüzlü insanlar..dünya için barış kardeşlik istiyorum..haahaaaa hep güzellik yarışmasında birinci olup sorulan sorulara bu cevapları vermek istemiştim ..Kısmet kendi bloguma imiş  :)))iyi bayramlar herkeZe..hahaaa bunada gıcığım herkez yazana ev ödevi..1000 defa herkes yazılacak.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder