9 Ağustos 2012 Perşembe

aşk meşk olayları..

ben kız lisesinde okudum bilen bilir sağlam geyik döner..aşk üzerine..hafızamda kalan en net olay...hafızamda kalan dedimse o kadarda yaşlı değilim canım şunun şurasında mezun olalı onaltı yıl olmuş..ayyy çok olmuş loo şimdi farkettim..neyse konuya döneyim zira konudan uzaklaşmış hissettim kendimi...üzerinde beyaz ip bulan o gün sevgilisini görür..peeeeh kandırmacanın daniskası..zaten tüm gün beyaz iplikle uğraşıyosun üstün başın beyaz ip:))şahsen ip bulduğum için sevgilimi gördüğüm olmadı..belkide inanmayışımın etkisidir..diyelimki aramızdan birinin sevgilisi var..ne güzel işte dimi değil işte kazın ayağı öyle değil...halada bilmem kazın ayağını o da ayrı bir muamma:) ve  etrafını kuşatan üç dört kız tarafından sıkı bir kampa alınır bu zavallı sevgilisi olan kızceğiz..biri der yüz verme biri der sıcak davran diğeri der elini tutma öteki sorar öptünmü..hani sorsan bildiklerinden değil ordan burdan dergiden tv den bilgileri yaş onaltı ne olacak..tüm gün okuldasın zaman nasıl geçecek..des aralarında notlar yazılır havada uçar..bir tek ben yazdığım notları geri alma koşuluyla yazardım..neden ..akıllıyım çünkü geri alıp yırtardım yazdığım notu delil bırakmamalısın:))mazallah yakalanma korkusu var.atıp tutuyoruz onu yap bunu yapma diye sanki yaşam koçuyuz.birde muhteşem bir cümle vardı o yıllarda SEVDİĞİNİ SERBEST BIRAK DÖNERSE SENİNDİR...peh peh peh.bu yazıyı yazmak nerdenmi aklıma geldi az önce bir yerde arkadaşımın sosyal medya profilinde(bildiğinz face  inde canım havalı olsun diye öyle yazdım)yazdığı  Sevdiğini serbest bırak. Dönerse senindir, dönmezse ebenindir, zıplıyorsa delidir, çömeldiyse dokunma.  yazısını gördümde..bir dönem sevdiğini serbest bırakanlarla geçti hahaaaaa dönen yok hala....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder