16 Ağustos 2012 Perşembe

KULAKLIKLA ARKASI YARIN DİNLEMEYE NERELERDE ALIŞTIM ADLI ARAŞTIRMA GELİŞTİRME YAZIM..

Yıllar önce şu an çalıştığım işe girdiğim zamanlardı..İçinde bulunduğum ahval ve şerait maddi açıdan bu işte kalmamı en azından bir süre daha kalmamı adeta emrediyordu.İşle ilgili sıkıntılarımı anlatmayacağım zira hatırlamak istemediğim anılardı..
Derken dahiyane bir fikir buldum her şeye daha kolay katlanmak için ..Kulaklıktan radyo  arkası yarın ve radyo tiyatrosu dinlemek..Tabiki yasak bir çok iş yerinde olduğu gibi..Ama acar muhabiriniz cevat kelle yılmadı azmetti kulaklığı kıyafetinin içinden geçirip başörtümün altından hooop kulağıma taktım..Ama sadece tek kulağıma ..Çok komik sahnelere yol açmadı dersem yalan olur bazı bazı..Radyodaki bir şeye aniden gülmem  yüzünden  arkadaşlar benim için:  deli herhalde üzerine gitmeyelim yazık akıllı hanım bir kıza  benziyor diyorlarmış çok sonra öğrendim söylenen şeyleri.. Kimi zaman duymamam işitme sorunum olduğuna ya da duysam da cevap vermemem geç anlıyor oluşuma yoruldu ..Tabi onu da sonra öğrendim..Abartısız 8 saat kulaklık kulağımın hemen yanında durdu her gün..Ama asla içine sokmadım kulaklığı ..Maazallah her gün 8 saat kulaklıkla kapalı hangi kulak halil sezai misali isyeeaağğn etmez ki..
  Bu alışkanlığım dört  yıl sürdü..Daha da sürerdi ama görevim konumum  artık iki kulağıma da ihtiyacım olduğu bir yere geldi..
  Bu dört yıl boyunca sayısız radyo programı ,yüzlerce arkası yarın , onlarca radyo tiyatrosu dinledim..Okumaya fırsat bulamadığım bir çok kitabın sesli kayıtları da cabası..Tabiki bunları elde etmek kolay değil ..Sağ olsun abim araştırıp karıştırıp tüm interneti eleyip ;bana bunların en temiz kayıtlarını buldu.
  İlk zamanlar telefonumun radyo ve mp3 ünü kullandım..İlerleyen zamanda kendime radyosu çok kaliteli bir mp 1 2 3 4 5 6 gibi bir alet aldım.aldığım kulaklığın sayısını inanın hatırlamıyorum ama herhalde o zamanlar kulaklık sektörüne hayli desteğim olmuştur.Sorarım size kim yanında iki yedek kulaklıkla geziyor hhaahaaa
  O günleri özlemiyor değilim..Çok eğlendiğim zamanlardı.Çok da şey öğrendim.Şimdilerde başka şeyler eğlendiriyor beni..Bu anımı yazdım çünkü belki birileri de  bir yerde benim gibi içinden çıkamadığı bir durumu daha katlanılır hale getirmek için çözüm arıyordur..Belki de çözüm ortağı olurum..Hayat felsefemdir ..Sorunun değil çözümün parçası olabilmek..BATARKEN GÜNEŞ ARDINDAN TEPELERİN BLOGA YENİ YAZISINI EKLEME ZAMANI  GELDİ YASEMİNİN BİRİNİN..

1 yorum: