burdanda ulaşırsınız isterseniz:)

9 Ağustos 2012 Perşembe

kamuoyu duyurusudur belkide azıcık basın bülteni....

beni bilen bilir bilmeyene azıcık anlatayım..bazen dalgacı bazen soğukkanlı bazende dırdırcı olabilirim..birazda materyalist olduğum söylenebilir hani azıcık:)) mesela bir demet çiçekten çok, güzel bir yüzük beni daha  mutlu eder .hiçbir özel günde bir öpücük bana yeterli gelmez anneler gününde bile ne var canım zaten hediyeyi babaları almalı  :))ama dürüstüm bu da bir erdem ..yani bazen bir çok kötü şeylerden  azıcık olabilirim ama asla ve asla nefret dolu bir insan değilim .....yani değildim ama artık karıncalardan nefret ettiğimi kamuoyuna duyuruyorum..sizden nefret ediyoruuuum....mutfağımdan defoooluuunnn..yeter artık banka kredisini biz ödüyoruz ve evimizi sizinle paylaşmak istemiyorum..ohhh rahatladım yaaa:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder