12 Ağustos 2012 Pazar

SÜRPRİZ BİR YUMURTA GİRDİ HAYATIMA ...

Sevgili kocam hali hazırda iki kişi olduğumuzu unutup tam on beş yumurta almış.Malum ramazan kahvaltı falan yapmıyoruz; e sahura da açıkçası yumurta pişirmek ya da yumurtalı bir yemek yapmak bendenize biraz zor geliyor.Neden derseniz sahur vakti içimde yatan nalet ters mutsuz negatif insan (insan  bile diyemeyeceğim ıyyk)ruhu bedenime sahip oluyor.peynir ekmek tak tuk diye masaya konup şahsım tarafından asla bir şey yenmeyip suyumu içip uykuya devam ediliyor.Zaten yumurtayı nadir yerlerde yiyen bir kocam var.
  Ama bu yumurtalar başıma iş oldu bugün.Aslında bir ara hepsini kırıp kaza süsü de vermeyi düşünmedim değil.En çok yumurta kek yaparken kullanılır diye kek yapayım dedim ama yiyecek kimse olmaz bu sıcakta diye vazgeçtim.Derken bir ışık yandı kafamda Ak parti ampulü oldum o an...Yumurtayı iftarda kocama yedirme yolu buldum..Piyaz...Evet yanlış okumadınız piyaz..bilirsiniz güzel bir piyaz haşlanmış yumurtayla süslendimi oooo değmeyin keyfine..
   Başladım hazırlığa; itiraf edeyim bulduğum dahiyane fikir gücünü azar azar yitirmeye o an başladı..lakin çok geçti..fasulye haşla onu doğra bunu doğra soğanları tuzla ov derken zeytin meytin piyazı hallettim..Ama piyaz tek başına çok acınaklı kaldı yanında köftesi olmayınca..tabisiynen acar ev kadını yasemin yolundan döndü sanıyorsanız yazık yanılıyorsunuz ..köftede yaptım..sonra domates çorbası takip etti köfteyi.İki saat mutfaktan çıkamadım bir makine dolusu bulaşık da cabası ..aman ne var onda makine yıkıyor geyiğine girmeyin rica edicim zira makine boşaltmak kadar hazzetmediğim nadir iş var hayatta...
     Velhasıl kelam bir yumurta başıma ne işler açtı..sürpriz yumurta dedikleri bu olsa gerek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder