10 Ağustos 2012 Cuma

SİNİR OLDUĞUM ŞEYLER VAR HAYATTA...

  1. Mandal izi olan kıyafetler giyen orta yaş ablaları...Ablaa ütü var hayatta bildinmi ütü...
  2. Beni kitap okurken gören ve ne okuyosun diye meraktan çatlayıp soran insanlar , neden: al istersen oku dediğimde yan çizmek için vakitsizlikten yoğunluktan söz açarlar..sanki ben söğüt gölgesinde yan yatıp ekmek elden su gölden yaşıyorum..bir de bu insanların küstahları var onların dilinde   kırık cam parçaları olur..kırıcı olarak  söze  başlar :  iyi vakit buluyosun valla ben istesemde yoğunluktan okuyamıyorum......bunun alt yazısı seni kıskanıyorum çatlıyorum ama ben beceremiyorum
  3. Hiç izlemediğim diziyi benimle izlemek ve bana anlatmak gibi ulvi bir görevi misyon edinmiş yaşlı akrabalar..istersen yırt kendini anlatacak o .çaresizsin .sus izle salla kafayı aralarda evet hıı de..
  4. Param yokken almak için ahdettiğim şeyleri neden param olunca gereksiz buluyorum..?
  5. Sosyal medyada yazdığım herşeyi okuyana ama bana sürekli bilgisayar başında bu işlerle uğraştığımı ima eden arkadaşlarım..pardon ama ben yazdım sen okudun..eşitiz ekran başında.
  6. İşten eve geldiğimde sahte mahkeme mizansenli bir program var bi kanalda .dehşet kötü bir yapım.işte o programı izleyen annem ve kızlarımı görünce yalan dünyanın nurhayatı gibi kriiz diye bağırmak istiyorum ama bağıramıyorum..annem her seferinde neden izliyosun soruma kanalları gezerken orda kalmış cevabını veriyor..işte bu ve bunun gibi şeylere çok kızıyorum birde en sevmediği şey yalan olan en sevmediği özelliği dürüstlüğü olan insanlardan olamama kızıyorum:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder