9 Ekim 2012 Salı

ESKİDEN TV SEVERDİM BEN..ÇOOOK ESKİDEN..

Yaklaşık üç yıldır haberler dahil tv de pek bir şey izlemez oldum..daha doğrusu izleyemez oldum.daha önceleri de çok tutkun değildim tv ye ama yine de sabah kalkar kalkmaz açardım evde ses olsun diye..sonra evime üç yıl arayla iki ayrı cırtlak ses katıldı ..bir de benim cırtlak sesim eklenince  anladım ki çok sesli yaşam zaten içimde mevcut..gayrısına ne hacet...
 Bunlar işin şaka yanı tabi .. yıllar önce asmalı konağı izlerdim ağzım açık ayağımda bebemle ..uyanmasın diye üç saat sallardım ..ne var ki çocuk garip sallanmak istemiyor.ayağım durunca emekleyerek kaçıyor.ama anası olacak ben; kararlı ve umutlu her defasında hızımı arttırarak bayardım çocuğumu..pazartesi akşamını bana daha çok sevdiren başka da bir şey olmadı sonraları.
 Sonra kim beşyüzmilyar istemez ki sorarım size ?adlı kenan ışık abimizin o davudi sesini dinlemek için seyrediyormuş gibi yaptığım yarışma programı vardı..hani genel kültür ayağına:)  şimdilerde de varmış ama geçen rast geldim ııı pek tat vermez olmuş..
   Rahmetli defne joy fosterin ünlülerin evlerini karış karış karıştırdığı bir program vardı onu da severdim..şimdilerde hiç bir ünlünün bir şeyini merak etmiyoruz zira dişçi randevuları bile kamera eşliğinde gerçekleştirildiğinden ve resmedilip face twit ve bilumum sosyal paylaşımdan paylaşıldığından olsa gerek..
   Okan bayülgen vardı tv izleme baş sebeplerimdendi..televizyon çocuğu..zaga..televizyon makinesi.tüm programlarını hafta sonu hafta içi demez izlerdim..çoook uykusuz işe gitmişliğim vardır..o da program yapmaz oldu artık..
 Birde magazin programları vardı..en çok ta ütü yaparken izlemeyi sevdiklerim..ama eğlenceliydi..ben magazin severim ayıp olmasın ama..hani bir çoğunuz sevmez belki  ..yoksa türkiye geneli hep belgesel  hep haber programı biliyorum ben..
  Uğur dündarın programlarına sardırmıştım hani gıda terörüyle ilgili..tv ye yapışır aptal saptal açılardan buzlanan deşifre edilmeden deşifre edilen markaları çözmeye çalışırdım.boynumun tutulmuşluğu vardı...taa kii fırından ekmek alamaz dışarılarda yemek yiyemez olana dek..şimdi artık takılmıyorum eskisi gibi..artık programcılarda kafayı takmaz oldu gıda terörüne zira daha acı terörler yaşanır oldu yine yeni yeniden..
  Şimdilerde de bu yazdığım programların muadilleri vardır umarım ..ama bana tat vermiyor..daha doğrusu tat vermemekle kalmıyor..ağzımın tadını tuzunu alıyor..haberlerde defaten aynı kareyi görmekten  ya da sakız gibi uzayan bir türlü bitemeyen dizilerden ,mide bulandıran magazin programlarından; bana artık kal geldi diyebilirim bu ara  haftanın iki üç günü izlediğim bir kaç tane program ayırdım kendime..sadece onlar için geçiyorum ekran karşısına ve onları da hiç bir kanala atlamadan zıplamadan reklamıyla arasıyla marasyla izliyorum..kafam dingin kalıyor böylece..ama sıkı bir sinema takibim var..haftada üç film bir kitap kotası koydum kendime..bir de tabii radyo ve best arzu çağlan vazgeçilmezim..sıkılanlara tavsiyem budur..hani sıkılıyorsanız tabi ..aksi halde bize laf düşmez..

1 yorum:

  1. Desifre edilmeden desifre edilen... Ahahhahaha sesli guldum buna. Simdilerde tvde ozellikle dizilerde kalite ve butce artisi var. Ustelik basrol erkek oyuncular da senin cirtlak sesli Ozcan'indan bin kat yakisikli XD
    Kizlar biraz daha buyusun, kendi dunyalarinda takilmaya baslasinlar ve ergenlik sebebiyle kusak catismasinin ayyuka ciktigi gunler gelsin o zaman tv yine tutunacak bir dal olacak.

    YanıtlaSil