burdanda ulaşırsınız isterseniz:)

31 Aralık 2013 Salı

BİTEN BİR YILIN SORGULAMASIDIR BU ....

evet bir yılın sonu bu  ..en sonuna geldik..iyi kötü geldi geçti işte..hımm bakalım nasıl geçti..............baktım iyi geçmiş:)
bu yazıyı yazarken evde  yılbaşı konseptinin dibinden yükseliyorum..tv de cem yılmaz..orta sehpa yılbaşına uygun karbonhidrat deposu..gelelim geçmiş yıl sorgulamasına..şükür ki verilemeyecek hesabımız yoktuuurrr..(birden politik mesaj verdim)
           
 evli ve çocuklu oluşumda değişen bir durum yok şükür.koca her gün eve geliyor hala...sağlıktan yana bir şikayet de yok..evin borcu hala bitmedi..şu borçlu olma durumumdaki istikrarı hayatımda da sağlasam oooooooo..neler olurum neler..aileye katılanlar;ayrılanlar ..HER ŞEY ALLAHTAN nidaları..yani herkesin hayatındaki kadar acı ve tatlı an bitti gitti işte..
        
hee bir de iş yeri halleri..malum iş yeri ilişkileri karı -koca ilişkileri gibi sürüp gidiyor..bir kavga bir barış..bir küs bir cilveli..amaaan bu kadar parayı her yerde alırım diyip hiç bir yere gitmeme durumu..valla konuşacağım başka eleman baksınlar bana iş mi yok deyip bi tık gıkını çıkarmama..kovsalarda gitsem valla deyip  lakin  insan kaynaklarının hiç aramamasını dileme durumları..yani iş durumları da stabil..
    sosyallikte ,kültürel faaliyette de çok aşmışlık yok..az sinema,  az tiyatro,  bol kitap  bu yıl da sürmüş....
         kısaca geldi gitti işte..fazla da anlam yüklememek lazım..şu anın tadı hiç bir şey de yok..şu an mutlumusun gerisi tırt yani..
   yinede üzerimize düşeni yapalım.mesajı verelim..yeni yıl yeni olsun işte..her yeniden bekleneni versin..sağlık..huzur..mutluluk..para..bana yeni telefon(araya kişisel mesaj girdi..sorry:)

İYİ SENELER.................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder