21 Kasım 2012 Çarşamba

YOĞUNUM ..NEDEN AMA ?

Her şey yarım kalmak mı zorunda? acaba bir ben miyim bu yetersizlik duygusunu yaşayan
sabahın köründe kalkıyorum ve düğmeye basılıyor bir yerden..hooop değiş tonton gibi bir şey oluyor .
Bir uyandığımı bir binadan çıktığımı anımsıyorum arada yaşananlar ezberden gidiyor..işe git .çalış çalış ..hiç bir şey bitemesin sen yarım bırak ..hoooop değiş tonton..akşam oldu ..evdesin ..evde de uğraş ..hoooop gece
oldu..hooooop..dur orada..
Ben çay içmek istiyorum..ben kitap okumak istiyorum.film izlemek; çocuklarımla arada bir hafta içi kaçamağı yapıp sinemaya gitmek;eş dost akraba görmek;falan falan falan ..liste uzar gider..ama olamıyor olmuyor..
işte iş yarım kalıyor..evde ev yarım kalıyor..belki de hayat yarım kalıyor..acaba bu normal mi?endişem yersiz mi?
Hafta sonu zaten ayrı bir kabusa dönüşüyor bazı bazı..sizi bilmem ama ben çoook yıllardır bir cumartesi hiç bir şey yapmadan boş boş pijama terlik dolanamadım evde..hep bir telaş hep bir koşturmaca..aslında tanıyanlar bilir sakin insanımdır.fazla aksiyonlu değilimdir..sinirli gergin asla değilimdir.ama işte demek ki benimde rolüm yoğun kadını oynamak hayatta.hani derseniz neden yoğunsun ?.Vallahi cevabım yok.ama işte bir  şeyler bitmiyor hayatımda.Allah bitirmesin ..yazarken  bir taraftan da tırsıyorum .yapacak işi olmayanlar hayatında kimsesi bulunmayanlar  ne yapsın diye..şükürler olsun elbette..
Bende az değilim tabi ..rahat duramıyorum.oraya da gideyim bunu da yapayım..bunları da göreyim.arkadaşlarımı özledim.onlarda gelsin biz de gidelim ve bunlar yapabildiklerim bir de hayatımda taslak halinde olanlar  var ..oyy oyy  onları hiç sormayın..yemek kursuna gitmek ;küçük şehir dışı turları;tarihi mekanları gezme projesi ;agatha cristie film serisi izleme planları  vs vs ..ben hak ediyorum bu yorgunluk hallerini ..müstahaktır bana..acır mıyım acımam tabi kendime ne acıyacağım..:)

2 yorum:

  1. Saatlerce kitap okumak keyfinden mahrum kalmaktır en kötüsü herhalde

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle ..okursun ..uyur kalırsın ..uyanır yine okursun..

    YanıtlaSil